Nuffnang Ads

Saturday, March 30, 2013

YAYA, KANSER DAN UBATNYA...

ASSALAMUALAIKUM

Setelah sekian bulan memenuhi jadual temujanji dan menghadiri sesi kemoterapi secara intensif, rase terdetik hati kecil ini untuk dedahkan satu perkara yang dah lama menjadi rahsia sementara...yg kini, bukan lagi rahsia...

"YAYA TIDAK SEPERTI PESAKIT KANSER YG LAIN...DARIPADA SEGI RUPA...TENAGA..DAN PERWATAKANNYA MEMANG TIDAK MELAMBANGKAN DIA ADALAH PENDERITA KANSER..."

Rata-rata itulah komen yg selalu saya terima daripada masyarakat sekeliling yg memberikan eksperesi dan tanggapan diri mereka terhadap Yaya.

Nak tahu apa rahsianya???

"  B17, GRAVIOLA(DURIAN BELANDA),  BROMILIN(NENAS) & SABAH SNAKE GRASS...." 


APA KE BENDA SEMUA NI???? 
      
B17 DAN BROMILIN


EKSTRAK GRAVIOLA

SABAH SNAKE GRASS
 
Yaya minum supplement ini setiap hari...

 perlu diingatkan...

INI HANYA MINUMAN KESIHATAN UTK PESAKIT KANSER..
BUKAN UBAT atau DADAH..yea???
Ya..tak dinafikan..saya dulu pon seperti anda..ragu2 dengan bermacam produk di pasaran yg menjanjikan kesan palsu demi wang...tapi percayalah...pelaburan saya demi kesihatan dan nyawa anak kini berbaloi yg AMAT..Alhamdulillah...

Ok...baca ni..saya explain lebih detail...

VITAMIN B17                    => ekstrak biji aprikot
BROMILIN                         => ekstrak buah nenas
GRAVIOLA                        => ekstrak durian belanda
SABAH SNAKE GRASS   => ekstrak daun belalai gajah


Semua kandungan dalam produk penawar/supplement kanser di atas adalah dalam bentuk serbuk, saya menyediakannya dengan hanya tambah/campur dalam air & boleh terus diminum..bukan hanya anak yg minum..saya pun join sekali...Semuanya larut penuh dalam air supaya dapat diserap penuh ke dalam darah dengan mudah & cepat.

Selain itu, Yaya  haruslah ber'DISIPLIN', perlu minum mengikut tatacara/protokol yang disyorkan & mengamalkan pantang-pantang dalam usaha untuk merawat kanser. 

ALHAMDULILLAH.. dengan disiplin ini Yaya boleh BERTAHAN  dan menangkis kesan TERUK dadah kimoterapi sehingga ke akhir jadual perubatan. Perlu diingatkan, sekiranya mengambil penawar kanser ini tetapi pantang-pantang tidak diamalkan, kemungkinan tidak akan berkesan untuk membunuh kanser. Sebab kita mengambil 'RACUN" untuk membunuh sel-sel kanser tetapi dalam masa yang sama kita mengambil makanan/memberi sumber tenaga kepada kanser untuk membiak/merebak. Diharap dengan penawar ini & pantang-pantang yang betul dapat membantu pesakit kanser yang lain utk sembuh dalam masa yang cepat/singkat.

Ikuti entri seterusnya,  melibatkan pengalaman dan perkongsian ilmu pengalaman saya berkaitan perkara tersebut:

1. JENIS KANSER YG BOLEH DIRAWAT
2. PENAWAR KANSER DAN CARA TINDAKANNYA
3. KIMOTERAPI MODEN vs KIMOTERAPI SEMULAJADI 
4. PANTANG PESAKIT KANSER
5. SURAH AMALAN UNTUK PESAKIT KANSER

Oh....lupa pula...kalau ada di antara pelawat yg berminat untuk mengetahui lebih lanjut ttg penawar kanser ini/nak beli/ jual produk ini..boleh hubungi saya..

FB: Eija Ibrahim
Email:cikgutuyut@gmail.com
SMS/WhatApp/Viber: 0133218997







3 comments:

  1. Yaya tu siapa? sakit kanser apa?

    ReplyDelete
  2. akak! nama saya pun yaya..hehe...tp yaya buat blog sbb nak cerita pasal kwn yaya, yg ada leukemia..akak be strong yea. ;)

    ReplyDelete
  3. yaya is my daughter...pesakit leukimia ALL

    ReplyDelete