Nuffnang Ads

Wednesday, December 4, 2013

REVOLUSI PHYTOSCIENCE DOUBLE STEMCELL&TRIPLE STEMCELL

ASSALAMUALAIKUM..
Salam sejahtera buat anda..pelawat yang sangat kami hargai.
Terima kasih kerana sudi melawat blog kami.

Sejak anakanda yang saya kasihi RANIA IRDINA kian menginjak baik kondisi kesihatannya daripada bahana KANSER yang pernah mengganas dalam sel darahnya, maka semakin banyaklah pendedahan tentang kesedaran dek pentingnya menjaga kesihatan yg saya peroleh. 

ALHAMDULILLAH...segalanya berlaku ats kehendakNYA. Benarlah, setiap yg berlaku ada hikmahnya. Dan saya redha dengan ujian yang sudah banyak mengajar saya erti kesabaran dan menghargai nikmat sihat secara maknawi dan hakikat yang sebenarnya.

Lanjutan daripada satu pemergian yang sangat dirindui, arwah Harris Fadhilah (PESAKIT HODGKIN LYMPHOMA)-(mohon sedekahkan ALFATIHAH utk arwah),  saya tampil di sini utk berkongsi satu produk  yang bermakna- terbaik utk digunakan semua peringkat manusia. 

Produk ini diperkenalkan kepada saya oleh seorang ibu yang melihat anaknya sembuh daripada penyakit yang dideritai anakanda kesayangannya. Ibu yang cuba untuk berikhtiar menamatkan episod penderitaan anak yang tak sanggup ditanggungnya lagi.

Namun, BELUM sempat arwah MENCUBA produk ini, arwah telah koma dan mengalami minor 'stroke' seterusnya pergi buat selama-lamanya...

Ini lah dia produk makanan tambahan yang saya maksudkan itu.

Terima kasih atas khidmat en.google yg menemukan saya dgn  laman ini------->https://www.iphytoscience.com/eng/doublestemcell.asp  laman banyak membantu saya mendapatkan maklumat utk dikongsikan di sini.

PHYTOSCIENCE 
DOUBLE STEMCELL&TRIPLE STEMCELL
 


Double Stemcell telah berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan ia telah melalui Institut Piawaian dan Penyelidikan Perindustrian Malaysia (SIRIM) dan SGS  Singapura Makmal Ujian Standard. Produk ini disahkan selamat dan asas tumbuhan 100%.



 ......antara wajah ceria&gembira pengguna DSC....
 



BOLEHKAH KANAK-KANAK, ORANG TUA YG UZUR 
MAKAN Double Stemcell™
ORANG YANG DAH SAKIT KRONIK PUN BOLEH AMBIL?
 


Menurut nasihat profesional daripada kumpulan doktor, Double Stemcell sebenarnya adalah apabila kita makan dan tuangkan di bawah lidah, sel stem akan pergi melalui saraf kita pergi ke otak dan memberikan isyarat di mana mereka perlu untuk membaiki dan pertumbuhan semula sel-sel mengelilingi luka dan bahagian penyakit, mengawal tahap pH dalam badan, apabila selepas sistem imuniti badan meningkat perlahan-lahan penyakit akan mendapat penyembuhan.


Ya,  ia adalah perkara biasa bagi orang-orang  tua yang uzur dan yang berpenyakit di Negara Maju mereka disediakan rawatan stemcell apabila mereka memerlukan tenaga dalam masa pemulihan. Kajian saintifik yang kini sedang dijalankan pada orang-orang yang tua dan yang berpenyakit memakan Double stemcell ™dan keputusan adalah sangat  menggalakkan,ia telah menolong pertingkatkan antibodi dan tenaga. 

Double stemcell ™juga sesuai di kalangan wanita hampir menopaus kerana ia membantu mengekalkan pengeluaran progesteron dari ovari dan kelenjar adrenal. Double stemcell™ juga bantu meningkatkan stamina dalam kedua-dua lelaki dan wanita pada had fisiologi normal dan oleh itu ia semakin dilihat sebagai tambahan prestasi yang selamat dan semula jadi bagi ahli sukan. Maklumat terkini  bahawa saintis sukan telah menemui  stemcell manfaat dalam atlet mereka sebagai peningkatan stamina adalah dalam had semulajadi. 
 

      Berapa DOS yang perlu diambil untuk 
   mendapatkan hasil yang terbaik?


Setiap orang mungkin berbeza keupayaan penyerapan mereka untuk mendapatkan keputusan yang sewajarnya, melalui ujian dengan pelanggan kami, kami telah memastikan produk ini boleh diambil kedua-duanya pada setiap hari 2 bungkus siang dan malam atau dos  yang tinggi ikut keperluan yang  sepatutnya, supaya boleh dapat kesannya  dalam jangka pendek. Double stemcell™ lebih sesuai diambil sebelum makan sarapan dan sebelum tidur.

APA KESAN SAMPINGAN???


Produk ini, jika diambil pada dos yang disyorkan kesannya sangat baik dan tiada apa-apa kesan sampingan. Walau bagaimanapun, seseorang mungkin mengalami rasa sedikit peningkatan haba badan metabolik (thermogenesis) selepas mengambil Double stemcell™, jika keadaan ini berlaku, pengguna syorkan untuk supaya meningkatkan pengambilan air. Dalam pengalaman, setiap individu bertindak balas sedikit berbeza, jadi dos produk yang bekerja untuk anda mungkin berbeza dengan yang lain. Dos yang tinggi boleh memberi kesan yang lebih dramatik dalam tempoh masa yang pendek sekitar 1-2 hari, manakala dos yang lebih rendah mungkin mengambil masa 1 minggu atau lebih untuk melihat kesan. 

----------------------------------------------------------------------------

KEMPEN HARGAI NIKMAT SIHAT&CANTIK 
DGN PHYTOSCIENCE Double stemcell™ 
  DAPATKAN SKRG!!! 

FREE PRODUCT INFO DARIPADA KAMI..


 CARA MENYERTAI KEMPEN INI:

1.Klik butang LIKE di page 
FB: Zarania Shoppe
atau
FB admin: https://www.facebook.com/eija.ibrahim
2.SHARE gambar ini kepada 15 rakan anda di FB
3.Maklumkan kami  dengan menaip:

<15shares><nama><alamat>

dan hantar ke +60133218997

KAMI BOLEH DIHUBUNGI MELALUI:

PEMBELIAN SECARA ONLINE 




 WE ACCEPT PAYMENT VIA:



















 

No comments:

Post a Comment